Budowanie wizerunku firmy
Wielu właścicieli przeróżnych zakładów, począwszy od małych sklepików wiejskich a kończących na ogromnych korporacjach ogólnoświatowych zadaje sobie pytanie: co zrobić, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy na rynku? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Wiele bowiem zależy od rodzaju usługi lub wytwarzanych produktów.
Na ogół dobrym rozwiązaniem jest profesjonalne tworzenie stron internetowych, ponieważ coraz więcej osób przed wyborem konkretnego produktu stara się znaleźć o nim jak najwięcej informacji. Kolejnym sposobem na zyskanie nowych klientów może być na przykład odpowiednia strategia marketingowa i zwiększenie liczby reklam lub zmiana dotychczasowego wizerunku firmy na rynku.
Cytat z Wiki: marketing internetowy
Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.
Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy
Pozycje strony, a liczba klientów
Od lat słyszy się, że internet jest coraz ważniejszym źródłem klientów określonych branży, których to pula rośnie z każdym rokiem. Jest w tym stwierdzeniu bardzo dużo prawdy, ponieważ dużo klientów zanim zabierze się za wynajęcie danej firmy szuka jej w wyszukiwarce internetowej.
Dlatego warto być jak najwyżej w wynikach naturalnego wyszukiwania. Można to osiągnąć na kilka różnych sposobów, a jednym z nich jest zatrudnieni dobrego specjalisty od pozycjonowania na stałe w firmie. Jeżeli mamy mniejszy budżet to zostaje skorzystanie z usług na umowę z różnych agencji SEO w okolicy.