Poprzednie wpisy:

Następne wpisy:

skuteczne pozycjonowanie białystok

E-marketing, a zwykły marketing

W dzisiejszej dobie internetu mogłoby się wydawać, że tradycyjne reklamy i zwykły marketing są już przeżytkiem.

Nie jest to jednak prawdą, zarówno internetowe, jak i zwykłe metody marketingowe są ciągle używane przez ludzi chcących wypromować daną rzecz, usługę, przedmiot.

Przeglądając strony internetowe co rusz napotykamy na różne rodzaje reklam, tak samo ma się sprawa w codziennym życiu. Jadąc drogą w centrum miast również napotykamy billboardy, czy inne formy reklamowania. Także ulotki ciągle są w użyciu.
Jak więc widać reklamy są obecnie nie tylko cyfrowo, jak na przykład w telewizji czy internecie, ale także są ciągle drukowanie na plakatach, ulotkach czy billboardach.
Jak więc widać zarówno metody marketingu internetowego jak i zwykłego są ciągle w użytku.

Początki internetu i e-marketingu

skuteczne pozycjonowanie białystok Początki internetu oraz e-marketingu są ściśle ze sobą powiązane, dlatego że bez internetu e-marketing byłby niemożliwy.
Promowanie stron internetowych zaczęło się wraz z rozwojem wyszukiwarek internetowych.

Podczas początków internetu pozycjonowanie i e-marketing było znacznie łatwiejsze niż obecnie.

To dlatego, że używane kody oraz algorytmy były prostsze w porównaniu ze sposobami używanymi przez wyszukiwarki dzisiaj. Algorytm odpowiadający za prezentowanie wyników na odpowiednich pozycjach analizuje nawet kilkaset aspektów strony i system ten ulega nieustannym modyfikacjom.
Sam termin ?pozycjonowanie? pojawił się w użyciu w około 2002 roku, przedtem do określenia tego typu działań mających wpływ na wyniki wyszukiwania nazywano z angielskiego ?web positioning?.

Jakie są nieetyczne techniki pozycjonowania?

W związku ze stale rosnącym zainteresowaniem oraz zapotrzebowaniem na pozycjonowanie wykorzystuje się różne techniki.
Niektóre z nich są jednak uważane za nieetyczne, ale co to tak naprawdę znaczy? Mianem nieetycznych technik pozycjonowania określa takie działania, które nie są zgodne z zaleceniami osób tworzących strony oraz takie, które nie są akceptowane przez twórców wyszukiwarek.

Jedną z takich metod jest nadmierne nagromadzenie słów kluczowych.

Innym przykładem nieetycznej techniki jest używanie słów kluczowych, które są niezgodne z treścią.

Ukrywanie słów kluczowym pod jakimś tłem lub umieszczenie ich tak, aby były niewidoczne również jest zaliczane do działań nieetycznych w pozycjonowaniu. .