Krótko o reklamach mobilnych

klientów, chyba że jest zaraz na drzwiami siedziby firmy. To raczej kwestia działania na świadomość potencjalnego klienta i pokazanie mu, że jest taka firma w jego regionie i oferuje konkretne usługi. Sam się często łapię na

Krótko o reklamach mobilnych

Wielkoformatowe reklamy

Wielkoformatowe reklamy to od dawien dawna skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów i reklamowanie swojej firmy. Taka reklama może nie przynosi bez pośrednio klientów, chyba że jest zaraz na drzwiami siedziby firmy. To raczej kwestia działania na świadomość potencjalnego klienta i pokazanie mu, że jest taka firma w jego regionie i oferuje konkretne usługi.

Sam się często łapię na tym, ze jak szukam jakiejś firmy to w głowie mam obrazy z billboardów konkretnych firm, które widuję w drodze do pracy, czy sklepu. To właśnie tak ma działać taka reklama i trzeba przyznać, że faktycznie działa.


Reklama na 4 kółkach

Wypożyczanie przyczep reklamowych do promowania swojej działalności z roku na rok staje się coraz bardziej popularne. Nic dziwnego, że coraz więcej osób interesuje się tym sposobem na skuteczny marketing. Wynajem przyczep reklamowych jest bardzo popularny nie tylko ze względu na to, że jest to niedrogi, ale skuteczny sposób na pokazanie się światu.

Co więcej, taka promocja jest bardzo efektywna i szeroko dostępna, szczególnie w większych miastach. Samochody, które poruszają się po mieście z olbrzymimi banerami reklamowymi szybko zwracają uwagę klienta, ale także sprawiają, że hasła reklamowe zapadają w pamięć. Warto wobec tego skorzystać z takiej nowoczesnej formy reklamy.


O świadomości marki w Wikipedii

Świadomość marki - miernik znajomości marki. Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych. Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe.

Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to:

świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki
świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera
świadomość TOM (ang. Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki