Kwestia przewozu grupy osób

transporcie.Trochę łakomstwa w podróży :)Chyba każdy lubi coś zjeść w podróży, zwłaszcza takiej dłuższej. Wiele osób preferuje zabierać słodycze; wszelkiego rodzaju batoniki, czekolady, żelki, wafelki, cukierki itp. Z jednej stron

Kwestia przewozu grupy osób Transport regionalny np. to znakomity sposób podróżowania ze zorganizowanymi grupami. Szkolne wycieczki, wyjazdy na treningi czy praktycznie każda inna potrzeba wycieczki. Ogólnie o transporcie.

Trochę łakomstwa w podróży :)

Chyba każdy lubi coś zjeść w podróży, zwłaszcza takiej dłuższej. Wiele osób preferuje zabierać słodycze; wszelkiego rodzaju batoniki, czekolady, żelki, wafelki, cukierki itp. Z jednej strony działają dobrze, ponieważ dostarczają dużą dawkę węglowodanów, jednak wzmagają pragnienie przez co więcej pijemy, a sam cukier jest dość moczopędny.

To samo tyczy się słonych przekąsek. Nie rodzi to problemu gdy autokar jest wyposażony w WC, jednak problemy zaczynają się gdy takowego nie ma na pokładzie naszego środka transportu.


Autokar po krótce

Autokary mogą być pojazdami piętrowymi, a sporadycznie przegubowymi. Pojazdy tego typu posiadają zwykle 40-50 miejsc siedzących (w przypadku autokarów piętrowych liczba ta może przekraczać 60), przeważnie ułożonych rzędami i zwróconych w kierunku jazdy. Autokary mogą być także wyposażone w miejsca leżące. Pojazdy te posiadają zazwyczaj wydzieloną przestrzeń bagażową, znajdującą się, w przypadku autokarów jednopoziomowych, pod pokładem pasażerskim.

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Autokar


Rozwiązanie problemów korków

To że autobusy i autokary spalają dużo paliwa nie powinno dziwić, przecież są to duże i ciężkie pojazdy. Oczywiście można by wiele zrobić, aby autobusy paliły mniej: jednym z ciekawych pomysłów jest stworzenie pasa tylko dla pojazdów tego typu. Mogłoby to przynieść ogromne oszczędności, a co za tym idzie obniżyłoby to koszty firm transportowych. Prawdopodobnie doprowadziłby to do zmniejszenia ceny biletów za przejazdy. Oczywiście takie działanie wymagałby inwestycje, jednak korzyści z niej wynikające są kuszące. Może kiedyś doczekamy takiego specjalnego pasa, póki co zostaje nam stać w korkach razem z autobusami i autokarami.