Większość etykiet musi posiadać atesty
Etykieta reklamowa, lub po prostu etykiety samoprzylepne, służą do oznaczania produktów. Większość etykiet musi posiadać atesty do użycia z produktami spożywczymi, więc nie można stosować przy ich druku szkodliwych substancji ani szkodliwych tuszy czy też kleju.
Muszą spełniać ściśle określone normy aby mógł zostać naklejone na żywność. Istnieją również inne rodzaje etykiety, które są dla użytku poza przemysłem spożywczym i nie są one objęte tak ścisłymi normami.
Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się
Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY. Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np. cięcie na gilotynach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK
Drukujemy reklamę
Reklama taka jaka jest obecnie dzisiaj nie istniałaby i nie mogłaby istnieć bez druku. To właśnie za pomocą materiałów drukowanych większość firm reklamuje swoją obecność na rynku wśród swoich przyszłych lub obecnych konsumentów.
Za pomocą ulotek czy też wizytówek informuje się ludzi potencjalnie zainteresowanych usługami danej firmy. Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru szereg różnych reklam drukowanych do wyboru. Między innymi naklejki reklamowe, które świetnie sprawdzają się na produktach lub do oklejania samochodów firmowych.