Reklamy mobilne i zewnętrzne

staje przed dylematem. Jaką formę reklamy powinienem wybrać, żeby mieć największe zyski? Najczęściej brane pod uwagę są właśnie billboardy i przyczepy reklamowe. Celem obydwu jest to samo ? przyciągniecie nowych klientów. Billboa

Reklamy mobilne i zewnętrzne

Billboard, a przyczepa reklamowa ? co wybrać?


Bez wątpienia niejeden biznesman chcący wypromować swoje usługi, czy też producent, któremu zależy na reklamie swojego nowego produktu staje przed dylematem. Jaką formę reklamy powinienem wybrać, żeby mieć największe zyski? Najczęściej brane pod uwagę są właśnie billboardy i . Celem obydwu jest to samo ? przyciągniecie nowych klientów. Billboardy jednak mają tą wadę, że są nieruchome, nie można więc zmienić ich miejsca położenia, ale są znacznie większe. Dlatego ważne jest wybranie dobrego miejsca na billboard. Natomiast są mniejsze, ale również dobrze widoczne ze sporej odległości, w dodatku są mobilne, więc można łatwo je przestawić w inne miejsce.


Dobrze skonstruowana reklama


Wiadomo nie od dziś, że dobrze zaprojektowana reklama powinna przyciągnąć uwagę odbiorcy, ale to tylko połowa sukcesu. Ważne jest też, aby była na tyle interesująca, żeby zapaść w pamięci patrzącego. Z tego powodu niezwykle istotnym czynnikiem dla reklamy jest jej kreatywność i oryginalność, co zwiększa jej oddziaływanie na odbiorcę. Częstym zabiegiem twórców reklamy, zarówno wizualnej jak i audiowizualnej, jest wykorzystywanie ciekawych gier słownych, zwanych kalamburami, które opierają się na skojarzeniach, bliskoznaczności albo odwrotnie ? na wieloznaczności poszczególnych wyrazów. Z tego sposobu korzystają projektanci reklam na billboardach, czasem na stronach internetowych, ale także na przyczepach reklamowych.


Przyczepy reklamowe ? czy warto?


Przyczepa reklamowa to jedna z wielu form reklamy i marketingu. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę promocji. Jakie są zyski płynące z posiadania takiej przyczepy? Przede wszystkim jest to forma reklamy wizualnej, mogąca być połączona także z komunikatem głosowym, która jest dobrze widoczna z odległości, zarówno kiedy stoi jak i również wtedy, kiedy się porusza. Dzięki ruchomym przyczepom reklamowym grono odbiorców komunikatu znacząco rośnie, natomiast stojące przyczepy bardziej zapadają w pamięć, zwłaszcza jeśli są usytuowane niedaleko reklamowanego zakładu. Dobrze przemyślana inwestycja w przyczepę reklamową może przynieść przedsiębiorcy spory zysk poprzez zachęcanie potencjalnych klientów.