Administracja - definicja
Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).
Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja
Dlaczego przy decyzji o wirtualnym biurze warto spisać umowę z wykonawcą zadania?
Chociaż wirtualne biura stają się coraz bardziej popularne, to jednak wiele osób obawia się przed powierzeniem całej dokumentacji dotyczącej danego przedsiębiorstwa zupełnie obcym osobom. Pomimo to, że wiele firm zajmujących się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej ma bardzo dobre opinie wystawiane przez klientów, wiele nowych osób chcących skorzystać z takich usług jest naprawdę nieufnych. Aby bezpiecznie prowadzić taką działalność najkorzystniejszą opcją jest podpisanie umowy z firmą, która będzie się zajmować prowadzeniem naszego wirtualnego biura. Dzięki temu zwiększamy swoją pewność, że wszystko zostanie wykonane tak, jak należy i będziemy w pełni zadowoleni ze zleconej usługi.
Ciekawe propozycje ze strony twórców wirtualnych biur
Chociaż najczęściej spotykanymi zleceniami, jakie wykonują osoby odpowiedzialne za prowadzenie wirtualnych biur, są na przykład obsługa skrzynki pocztowej czy wsparcie w dziedzinie księgowości czy informatyki, to niektóre dodatkowe usługi w ramach takiego biura są dla wielu klientów naprawdę zaskakujące. Otóż, decydując się na skorzystanie z wirtualnego biura możemy nie tylko zlecić obsługę przychodzących do nas wiadomości elektronicznych. Wiele firm zajmujących się prowadzeniem takiej działalności oferuje również skorzystanie z pomieszczeń biurowych w czasie określonym w umowie. Dzięki temu można na przykład zorganizować spotkania biznesowe lub narady w salach konferencyjnych tak, jak byśmy naprawdę posiadali rzeczywistą powierzchnię biurową.